Odborné konference a internetový marketing

Best Online média pořádá ve spolupráci s BusinessIT.cz odborné konference, které jsou zaměřeny především na využití informačních technologií ve firmách.

Plán konferencí Best Online Média a BusinessIT na podzim 2016

22. září 2016                Cloud computing v praxi

25. října 2016              Mobilní řešení pro business

24. listopadu 2016        Datová centra pro business

Podrobné info o konferencích najdete na http://konference.businessit.cz/

Firemní prezentace na Facebooku

Facebook je nejpoužívanější sociální síť v České republice, na které se nyní pohybuje přes 3 miliony uživatelů, ze kterých je více než 2 miliony uživatelů dospělých. Stále zde narůstá počet lidí středního věku a silnějších příjmových skupin. Se získanými fanoušky se dá průběžně pracovat a získávat údaje z jejich osobních profilů o jejich věku, zájmech apod. Fanoušky je možné průběžně oslovovat.

Facebook je zábavné médium, spojené s pozitivními emocemi (kontakt s přáteli), dá se tedy efektivně využít pro budování dobré značky firmy a posílení obliby produktů a dobrého jména firmy (vybudování tzv. love brandu). Facebooková stránka patří mezi základní nástroje komunikace moderní firmy.

Ze strany klienta je potřebná průběžná komunikace s fanoušky a podpora řešení na Facebooku prostřednictvím vložení Social plugins na weby klienta. Sociální pluginy spojují Facebook s celým internetovým světem.
Uživatel vidí, co se líbí jeho přátelům, jaké zanechávají komentáře a co spolu sdílejí napříč všemi stránkami, které pluginy používají. Sociální pluginy umožňují zároveň jakékoliv stránce použít sílu Facebooku pro aktivní zapojení svých návštěvníků do komunikace s firmou.

Naše nabídka zahrnuje:
– založení firemní stránky klienta
– výběr vhodné grafiky
– příprava prvních příspěvků na zeď (před zahájením komunikace) s relevantními obrázky
– zvolení strategie pro komunikaci dle potřeb zákazníků (co potřebují slyšet = nové produkty, nové služby)
– proškolení vybraného zástupce klienta v komunikaci, např.:
·    Jak získávat fanoušky, co motivuje uživatele k „like“
·    Jak vypadá ideální příspěvek, tzv. post
·    Co komunikovat – novinky, ukázky řešení, case studies atp.
·    Kdy vkládat svoje příspěvky na Facebook
·    Použití a vyhodnocování statistik – FB insights

Cena za založení FB stránky a pomoc se startem komunikace: jednorázově 5000 Kč

 

Péče o zákazníky a zvyšování jejich věrnosti – Feedbando.cz

Systém Feedbando (podrobné info na http://www.feedbando.cz) Vám umožní okamžité získání zpětné vazby přímo od zákazníků. Zanalyzujeme workflow zákazníka, připravíme Vám konkrétní doporučení komunikace se zákazníkem pomocí stojánků či letáků, které po dohodě s Vámi umístíme do provozoven. Na letácích zákazníkům ukážeme jednoduchý návod, jak sdělit své podněty a připomínky pomocí svého mobilního telefonu. Své aktuální dojmy tak zákazníci zašlou již během návštěvy provozovny – tam věnují Vašim produktům a službám plnou pozornost a mají nejsilnější motivaci Vám své připomínky předat. Tak se podaří okamžité zachycení aktuálních zkušeností zákazníků a jejich názorů na služby jednotlivých distributorů. Názory zákazníků můžete okamžitě vyhodnocovat a reagovat na ně.

Díky zpětné vazbě zákazníků můžete průběžně kontrolovat úroveň služeb, kvalitu personálu a prostředí. Průběžnou komunikací se zákazníkem a zlepšováním služeb upevníte své postavení na trhu a oblibu značky.

Tím, že máte možnost na názory zákazníků ihned reagovat, můžete získat více spokojených a věrných zákazníků a z těch méně spokojených vytvořit zákazníky nadšené a loajální. Po nasazení systému Doporučím zaznamenali klienti průměrně 60% pokles veřejných stížností a o 30% navýšili loajalitu a spokojenost zákazníků.

Co služba Feedbando umí:
·    přijmout hodnocení z mobilu, tabletu a počítače (prostřednictvím SMS, emailu, webu či za využití QR kódu)
·    zobrazit okamžitě on-line všechna hodnocení a zpracovat je do grafů k snadné analýze a interpretaci
·    denně, týdně či měsíčně zaslat reporty zodpovědným lidem
·    okamžitě upozornit emailem nebo SMS na vybraná hodnocení zodpovědné manažery pro případ jejich nutné okamžité reakce na vzniklou skutečnost
·    zahájit komunikaci s vybraným hodnotícím pro poděkování, omluvu nebo zjištění více informací
·    automaticky zaslat poděkování při obdržení každého hodnocení
·    akční zapojení soutěžních prvků – umí nastavit výherní odpověď se zasláním výherního kódu
·    exportovat data pro další propagaci na svůj web či jinam

Přínosy služby Feedbando:
·    získáte konkrétní připomínky a komentáře, které vám umožní odhalit oblasti, na které je vhodné se soustředit
·    porovnáte kvalitu jednotlivých distributorů a jejich zaměstnanců nebo svých poboček
·    získáte nástroj průběžné kontroly kvality poskytovaných produktů a služeb
·    získáte možnost reagovat na stížnost, včas ji napravit a eliminovat riziko ztráty klienta
·    změníte negativní zkušenost z provozu na pozitivní dojem díky bezprostřední péči o zákazníka
·    zaznamenáte pokles veřejných stížností, vše se řeší pouze interně
·    výrazně navýšíte loajalitu a spokojenost zákazníků, protože možnost vyjádření v nich probouzí velmi pozitivní pocity, uvědomí si, že jsou pro vás opravdu důležití
·    jedinečnost – zatímco např. v USA jsou podobné systémy péče o zákazníky využívány často, v České republice teprve startují, o to více budou zákazníci mile překvapeni
·    získáte účinný marketingový kanál pro nabídku dalších služeb či opětovného nákupu
·    uspoříte v porovnání s jinými průzkumy, mystery shoppingem či zpracování papírových dotazníků